maciek
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: ZMC
|
Wysłany: Czw 12:42, 02 Mar 2006 Temat postu: Stratopolonez |
|
|
Stratopolonez
Produkcja: październik 1978
Silnik: 829ARO.001184/135C.000 DINO, sześciocylindrowy widlasty o kącie rozwidlenia 650, chłodzony cieczą, gaźnikowy 3xWeber 48 IDF, 4 wałki rozrządu po dwa na każdą głowicę, silnik umieszczony centralnie, zawór dolotowy średnica 42,5mm, zawór wylotowy średnica 36,8mm
Średnica cylindra/skok tłoka: 92,5 x 60,0 mm
Stopień sprężania: 9:1
Pojemność skokowa: 2418 ccm
Max. moment obrotowy: ok. 230Nm przy 4000obr/min
Max. moc: 285KM przy 7500obr/min
Napęd: na tylne koła, skrzynia 5 biegowa, nie synchronizowana kłowa z Ferrari Dino, przełożenie główne 3,824, sprzęgło dwutarczowe suche Borg&Beck, mechanizm różnicowy samoblokujący ZF ze szperą 40%
Zawieszenie przednie: niezależne, pojedyńczy wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny
Zawieszenie tylne: niezależne, na wahaczu trójkątnym, kolumna McPhersona, stabilizator poprzeczny
Hamulce: tarczowe wentylowane na wszystkie koła, hydrauliczne, dwuobwodowe, bez wspomagania, hamulce ręczny hydrauliczny na tylne koła.
Opony: przód Michelin Racing 17/63-15 czyli 230-15
tył Michelin Racing 29/61-15 czyli 350-15
Nadwozie: pięciodrzwiowe, metalowe o numerze 000782, osadzone na ramie kratownicowej z integralną klatką bezpieczeństwa dodatkowo przerobiona podłoga z części Lancii Stratos
Osiągi
Prędkość maksymalna: około 250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: około 5 sek
Średnie zużycie paliwa: 100l/100km
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Czw 13:05, 02 Mar 2006, w całości zmieniany 2 razy |
|